sobota, 4. december 2010

snežna kraljica...

Prvo, ko začne padati sneg je seveda navdušenje in oh in sploh kako je vse lepo. Pa vendar potem, ko že prekidam nekaj snega, ko parkrat stopim v čmokudrasto lužo, ko vidim da s kolesom ne morem več normalno voziti... Ja, takrat pa ni več navdušenja. Ampak pravzaprav sem sklenila, da se ne jezim več, pač sem mokra skoz :) pa pač mi s kolesom malo drsi. Toda najbolj je pa to, ko hodiš in ti snežinke plešejo pred očmi, ko ti katera pade za šal in te zmrazi, ko vidiš otroško domišljijo, pasje norenje, ustvarjanje ledenih domovanj... In tako sem se spomnila na snežno kraljico, ampak v resnici sem želela samo povedat, da sem dala zato tak naslov današnjega posta, ker sem kar zamrznila že na mojem blogu in ker je sneg super prežgano ozadje za fotkat :D

Torej letos sem se ponovno vrgla v ustvarjanje, božično praznično seveda. Zapravla za material velikooo evrov pa vendar uživam, ko ustvarjam... sedaj sem šele začela in nekaj stvari se je že napletlo pod mojimi prsti. Glavne pa še pridejo :) velike ideje, samo kaj ko mah počiva pod snegom in bom morala ponovno improvizirat, to pa itak obvladam, ja seveda :)!

in seveda najpomembnejše --> slikovno gradivo!

to sta zaenkrat dve smrečici, štiri so še v izdelavi :)
sledita dva venčka, vratni venček je še v izdelavi :) aja poudarek je naravnost, zato sem tudi uporabljala seno...
potem so tukaj še figurice za magnetke, ki jih bom dala za darilčka...dva sta že šla :)

Prav tako pa sem se letos lotila izdelovanja okraskov za na smrečico, ki jih bo dobil vsak bližnji v moji družini in bodo tematsko narejeni za vsako osebo posebej... Sedaj so na grobo dokončani in jim manjkajo še detajli.. :) osnutki so tukaj-->

naslednjič pa opis izdelave magnetne table in še kar nimam dokončanega od adventnih dekoracij... :) pa lepega miklavža vam želim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar